تابیکران جبهه جنگ نرم

روشنگری - دشمن شناسی - تابیکران

تابیکران جبهه جنگ نرم

روشنگری - دشمن شناسی - تابیکران

۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۷

مجلس داران ولایی سلام علیکم

بسم الله الرحمن الرحیم.


 مجلس داران ولایی سلام علیکم


ضمن عرض خدا قوت به شما سردمداران راه ولایت 

اینجانب جوانی هستم که نقش خود در عرصه پشتیبانی از منافع ملی را بسیار پررنگ و با نفوذ می بینم .

نمی خواهم همچون برخی هم سن و  سالان که خوشبختانه تعدادشان نیز رو به اقلیت است ،از سیاست و مسائل مهم فاصله بگیرم که سیاست ما و دیانت ما هردو یکی هستند.

بنده سنم به زمان جنگ نمی رسد و تنها با خاطراتی که از بزرگان شنیده ام و فیلم ها و سریالهایی که دیده ام میتوانم درک کنم که ان روزها چه سختی ها و چه زجر هایی بر مردم سرزمینم گذشته.

روزهایی که جوانانی همچون حال حاضر من درس و خانواده را رها کردند ، از ارزوهایشان دل کندند و در میدان های مین و توپ و تانک خالصانه در راه براندازی ظلم و ستم و دفاع از نوامیس و ممانعت از حرمت شکنی ها ، خود را رها کردند و در خدا محو شدند.

برای من سخت است که خانه و کاشانه را رها کنم و خود را به بیابانها بسپارم و جسمم را مقابل ترکش و گلوله بگمارم اگر هدفی نداشته باشم !

 به قطع یقین انان هم اهدافی در سر داشته اند که می دانستند حتی اگر نباشند هم ان اهداف دست یافتنی میشوند.

انها برای راحتی و اسایش کنونی من رفتند ، برای نسل بعد از خودشان...و چه عارفانه گام برداشتند و زیبایی هنر جان فدایی در راه تحقق ارمان های ملی و دینی را به ما اموختند.

و حالا عرصه مبارزه وسیع تر شده...دشمن همچنان در پی استیلا و سلطه به این کشور و مردمانش میباشد و برایش نقشه ها می کشد.

و این بار از در دوستی و با نرمش قصد به چنگ گرفتن همه چیزمان را دارد...از دانشمندان گرفته تا مکان های حساس کشورمان.

می دانید که با امدن افتاب نمازصبحمان قضا می شود و من نمی خواهم سستی کنم که روزی بواسطه همین سستی پشیمان شوم.نمیخواهم بعد ها برای غفلتم چاره جویی کنم و همچون توابین تاریخ حسینی کارم ثمره ای نداشته باشد الا تسکین غلیانات خویش.

اکنون نیز در مقام تذکار واقع نمی شوم که غرور انقلابیم مرا وادار به ارایه بینه ای در محضر   شما بزرگواران نموده.

خواهش می کنم، همچون گذشته هایتان که برای حفظ این اب و خاک همسفره شهدا بودید در حفظ منافع و قدرت این کشور محکم تر از پیش گام بردارید.

میدان مسئولیت های شما گسترده و پیچیده است .

و این مدیریت و ولایتمداری شما را دو چندان میطلبد.

بین من جوان و شهدا انقطاع و گسست نسلی حاصل نشده حال انکه انان رفتند و علت حضور شما عزیزان است که رفتنشان را با مقاومتهایتان در عرصه های پسین جنگ و شهادت گلهای عاشق این بوستان روز به روز بر ما یاد اور بودید.

حال بار دیگر دشمن ما را در ازمونی دیگر میسنجد و این ازمون مناسب است که طوفان های سهمگین بعدی را مهار کنیم .

در حال حاضر مدارک و اسنادی رو نمایی شده که با بندهایش تشویش در اذهان دیگر ممالک را هم پدید اورده...من جوانی کم سواد هستم که حق دخالت در مسائل سیاسی و حساس را ندارم 

اما قدرت انطباق را دارم ...میتوانم تشخیص دهم خطوط قرمزی که مبنای بیانات رهبر فرزانه بوده در این برنامه پاک شده اند.

خطوطی که محدودیت های چند ساله را منع کرده بود.

خطوطی که کند شدن دور علمی را نهی کرده بود.

خطوطی که تعصب ب دستاوردهای هسته ای را مطالبه مینمود.

خطوطی که بر مبنای علمی و افزایش مهارت ها پافشاری مینمود.

حال جای این خط قرمز ها را در برنامه جامع اقدام مشترک نمیبینم.

میزان ، رفع تحریم نیست...میزان، حفظ دستاوردهاییست که برایشان جوانان و دانشمندان را دادیم.

امیدواریم که ما را در منظر بزرگان شهید رو سفید گردانید و کاری کنید که برنامه خود را به خطوط تعیین شده تطبیق دهد نه اینکه خطوط با برنامه هماهنگ شوند.

برایتان ارزوی موفقیت را داریم.

امید است که مدال موفقیتتان را از شهدا دریافت کنید.


ومن الله توفیق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۱
محسن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی