تابیکران جبهه جنگ نرم

روشنگری - دشمن شناسی - تابیکران

تابیکران جبهه جنگ نرم

روشنگری - دشمن شناسی - تابیکران

۰۷ آبان ۹۴ ، ۲۳:۳۱

قسمت سی و هشت: حق با علی است

کم کم، داشت خشم بر اون مبلغ وهابی غلبه می کرد ... در اوج بحث کنترلش رو از دست داد و فریاد زد: خفه شو کافر نجس، یعنی ام المومنین عایشه، دختر حضرت ابوبکر به اسلام خیانت کرده و حقانیت با علی است؟


تا این کلام از دهانش خارج شد، من هم فریاد زدم: دهان نجست رو ببند ... به همسر پیامبر تهمت خیانت میزنی؟ ... تمام کلمات من از کتب علمای بزرگ اهل سنت بود ... کافر نجس هم تویی که به همسر پیامبر تهمت میزنی ... .

با گفتن این جملات من، مبلغ وهابی به لکنت افتاد و داد زد: من کی به ام المومنین تهمت خیانت زدم؟ ... .

جمله اش هنوز تمام نشده بود؛ دوباره فریاد زدم: همین الان جلوی این همه انسان گفتی همسر پیامبر یه خائنه ... .
بعد هم رو به جمع کردم و گفتم: مگر شما نشنیدید که گفت ام المومنین بعد از پیامبر بر علی، خلیفه زمان شورش کرده و مگر نه اینکه حسین بن علی رو به جرم شورش بر خلیفه کشتند ... پس یا شورش بر خلیفه خیانت محسوب میشه که در این صورت، تو به ام المومنین تهمت خیانت زدی یا حق با علی و خاندان علی است ...


پ.ن: به علت طولانی بودن مناظره و این بحث، تنها بخش پایانیش رو نوشتم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۷
محسن

نظرات  (۲)

سلام 
خداقوت
لطفا قسمت مناظره رو بگذارید
پاسخ:
سلام
تشکر
وقت نویسنده متعسفانه اجازه این کار رو نمیده.
نویسنده به قدری مشغله داره که یه مدت نمی نوشت دوباره شروع کرده خدارو شکر
التماس دعای فرج
سلام و خدا قوت کاش متن کامل  منظره رو بگذا رید خیلی باید جالب باشه.
پاسخ:
سلام
تشکر
وقت نویسنده متعسفانه اجازه این کار رو نمیده.
نویسنده به قدری مشغله داره که یه مدت نمی نوشت دوباره شروع کرده خدارو شکر
التماس دعای فرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی