تابیکران جبهه جنگ نرم

روشنگری - دشمن شناسی - تابیکران

تابیکران جبهه جنگ نرم

روشنگری - دشمن شناسی - تابیکران

۰۵ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۲۰

قسمت چهل و یک


کم کم هوا داشت تاریک می شد ... هنوز به حدی روشن بود که بتونم به راحتی پیداش کنم ... ولی هر چقدر چشم می گردوندم بی نتیجه بود ... جی پی اس می گفت چند قدمی منه اما من نمی دیدم ... 

سرعت رو کمتر کردم ... دقتم رو به اطراف بیشتر ... که ناگهان ... 

باورم نمی شد ... بعد از 6 ماه ... لالا؟ ... 


خیلی شبیه تصویر کامپیوتری بود ... اون طرف خیابون ... رفت سمت چند تا جوون که جلوی یه ساختمون کنار هم ایستاده بودن ... از توی جیبش چند تا اسکناس لوله شده در آورد ... و گرفت سمت شون ... 

سریع ترمز کردم و از ماشین پریدم بیرون ... و دویدم سمتش...

- لالا؟ ... تو لالا هستی؟ ... 


با دیدن من که داشتم به سمتش می دویدم، بدون اینکه از اونها مواد بگیره پا به فرار گذاشت ... سرعتم رو بیشتر کردم از بین شون رد بشم و خودم رو بهش برسونم ... با فرارش دیگه مطمئن شده بودم خودشه ... 

یکی شون مسیرم رو سد کرد و اون دو تای دیگه هم بلند شدن ...

- هی تو ... با کی کار داری؟ ...


و هلم داد عقب ...

- برید کنار ... با شماها کاری ندارم ... 


و دوباره سعی کردم از بین شون رد بشم ...   که یکی شون با یه دست یقه ام رو محکم چنگ زد و من رو کشید سمت خودشون ...

- با اون دختر کار داری باید اول با من حرف بزنی؟ ...


اصلا نمی فهمیدم چرا اون سه تا خودشون رو قاطی کرده بودن ... علی الخصوص اولی که ول کن ماجرا هم نبود ... 

نشانم رو در آوردم ...

- کارآگاه مندیپ... واحد جنایی ...


چشم چرخوندم لالا رفته بود ... توی همون چند ثانیه گمش کرده بودم ... اعصابم بدجور بهم ریخته بود ... 

محکم با دو دست زدم وسط سینه اش و هلش دادم ... شک نداشتم لالا رو می شناخت ... و الا اینطوری جلوی من رو نمی گرفت ...

- اون دختری که الان اینجا بود ... چطوری می تونم پیداش کنم؟ ... 


زل زد توی چشم هام ...

- من از کجا بدونم کارآگاه ... یه غریبه بود که داشت رد می شد ...

- اون وقت شماها همیشه توی کار غریبه ها دخالت می کنید؟ ...


صحبت اونجا بی فایده بود ... دستم رو بردم سمت کمرم، دستبندم رو در بیارم ... که ...



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۵
محسن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی