تابیکران جبهه جنگ نرم

روشنگری - دشمن شناسی - تابیکران

تابیکران جبهه جنگ نرم

روشنگری - دشمن شناسی - تابیکران

۱۵ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۴۷

شهادت نامه

بسم الله الرحمن الرحیم

پر میکشم تا بیکرانه ای که تویی یا ابا عبدالله


خداحافظ ای اشک چشم بهاره

خداحافظ ای قلب پر درد و پاره 



والعصر

ان الانسان لفی خسر

الا الذین امنو و عملوا الصالحات و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر


و قسم به آن زمان، که موعد دیدار ما فرا برسد ... و چه کسی شرمسارتر از من در برابر توست؟ ... تو رحمان و رحیمی و من بنده گنهکاری که چشم به رحمت و غفرانت دارم ... که بر من ببخشای ای کریم ترین کریمان ... و ای بخشنده ترین بخشندگان ... 

و قسم به آن زمان ... که من در حسرت دیدار تو هستم ... روزی که مرا از زندان نفسم برهانی ... و به حرمت بزرگی خودت، مرا بپذیری ... که این نفس خسران زده، جز امید رحمت تو چیزی ندارد ... 

و مرا چنان ببر که نامی از من نماند ... و نه نشانی، که کسی بر فراز آن اشک بریزد ... که دلم می گیرد ... می گیرد از حقارتم ... و شرمنده می شوم در برابر عظمت کبریایی تو ... و عزیزان و محبوبانت ... 

و می ترسم از روزی که وجود حقیرم گره بخورد به نام مقدست ... که وای از آن زمان ... که نام مرا با این همه شرم و تقصیر در کنار خوبان و برگزیده گانت ببرند ... و می ترسم از روزی که قطره شرمی باشم بر پیشانی روزگار ... که نبودم مگر اشک اندوه پسر فاطمه ... 

مرا چنان ببر که نه نامی بماند نه نشانی ... شاید به حرمت بی نشانه ها در برابرت نشانی بیابم ... و این روح ناآرام با این کوله بار خالی، سکنی گیرد و آرامش پذیرد ... که خسته ام از این نفس سرکش و ناآرام ...


برادر ارجمند سید طاها ایمانی شهادتت مبارک.....

ایشون نویسنده داستان های واقعی این وبلاگ بودن


التماس دعا برای پیروزی و سلامتی رزمندگان اسلام

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۵
محسن

نظرات  (۹)

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
سلام  خسته نباشید میشه اطلاعاتی در مورد ایشان و محل ونحوه شهادتشون بزارین  متشکرم
پاسخ:
سلام
سوریه بودن
جمعه صبح فقط خبر شهادت رو اووردن،اطلاعات بیشتری هنوز ندادن،هر خبری بشه توی وبلاگ قرار میدم،دوستان مشهدی به گوش باشن
سلام شهادتشون مبارک
یعنی داستان اخر پایان نداره؟
پاسخ:
سلام،انشاالله اگر کسی به شخصیت های داستان مردی در آینه و دست نوشته های سید دسترسی داشته باشه داستان کامل میشه
شهادتشون مبارک.ان شاءالله از یارانه امام زمان عج اللله تعالی فرجه الشریف باشند.
۱۶ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۳۲ رضا کربلایی
با سلام
خدایشان بیامرزد و ان شا الله شرمنده ایشون و سایر شهدا نباشیم
کار ایشون بسیار ارزشمند و مفید بود..
ایشون همون شخصیت اول داستان نسل سوخته، مهران، نبودن؟
انشالله همین الان با سرورشون محشور باشن...
پاسخ:
سلام
خیر
هزاران افسوس و اندوه.... 
خیلی شهادت ایشون من رو منقلب کرد.....
غمی عمیق بر دلم نشسته است.....
شهادتت مبارک سید....
خیلی لطف میکنین بفرماین مزارشون کجا هست.....
پاسخ:
سلام
پیکروشون هنوز وارد کشور نشده
سلام، خسته نباشید.
خواستم بپرسم که آقای ایمانی دقیقا چجوری شهید شدن؟ و چرا پیکرشون ایران نمیارن؟ اصلا پیکرشون پیدا شد؟ 
پاسخ:
سلام
متاسفانه پیکرشون دست تکفیری هاست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی