تابیکران جبهه جنگ نرم

روشنگری - دشمن شناسی - تابیکران

تابیکران جبهه جنگ نرم

روشنگری - دشمن شناسی - تابیکران

۰۷ مهر ۹۴ ، ۰۹:۴۹

قسمت آخر: نام های مبارک

من بیشتر از هر چیز نگران آرتا بودم ... ولی لروی چنان محبت اون رو به دست آورده بود و باهاش برخورد کرده بود که در مدت این دو سال ... آرتا کاملا اون رو به عنوان یه دوست و یه پدر پذیرفته بود ... هر چند، احساس خودم هم نسبت به لروی همین طور بود ... 



مهریه من، یه سفر کربلا شد ... و ما به همراه خانواده هامون برای عقد به آلمان رفتیم ... مرکز اسلامی امام علی "علیه السلام" ... 


مراسم کوچک و ساده ای بود ... عکاس مون دختر نوجوان مسلمانی بود که با ذوق برای ما لوکیشین های عکاسی درست می کرد ... هر چند باز هم اخم های پدرم، حتی در برابر دوربین و توی تمام عکس های یادگاری هم باز نشد ... 



ما پای عقدنامه رو با اسم های اسلامی مون امضا کردیم ... هر چند به حرمت نام هایی که خانواده روی ما گذاشته بود... اونها رو عوض نکردیم ... اما زندگی مشترک ما، با نام علی و فاطیما امضا شد ... با نام اونها و توسل به نام های مبارک اونها ...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۷
محسن

نظرات  (۱۰)

قشنگ بود دستتون درد نکنه خسته نباشید
پاسخ:
تشکر
خداقوت عالی بود
پاسخ:
تشکر
انشاالله که عمل کنیم
ﺩاﺳﺘﺎﻥ ﻫﺎﺗﻮﻥ ﻓﻮﻕ اﻟﻌﺎﺩﻥ
ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺑﺪﺟﻮﺭ ﺑﻪ ﻓﻜﺮ ﻓﺮﻭ ﻣﻴﺒﺮﻥ
ﺩﻣﺗﻮﻥ ﮔﺮﻡ
پاسخ:
خواهش میکنم
سبک زندگی اسلامی، راه نجات بشریت
وبلاگ جالبی دارین و انتخاب قصه زندگی آدما جذابترش میکنه. مخصوصا وقتی که با خودت بگی اینا واقعیته
دست مریزاد
سلام/یه مدت طولانی درگیری ذهنی و مشکلات وشبهه ها...یه زندگی که حالا باکمرنگ شدن رنگ خدا داشت نابود میشه...یه دختر خیلی مذهبی که داشت دینشو از دست میداد..امشب باخوندن این داستان وداستان استنلی ..همه چیزعوض شد..حکمت خدا...
خداخیرتون بده
یاعلی ع
پاسخ:
سلام
توی اشک هاتون التماس دعای فرج
عالی بود مثل همیشه فقط میتونم بگم خدا قوت...وممنون
۱۰ دی ۹۴ ، ۲۳:۴۷ سرباز آقا
سلام 
میخوام بگم پادش کارتونو نمیتونین کامل تو این دنیا بگیرین اجرتون با خانم فازمه زهرا(س)
پاسخ:
التماس دعای فرج
با سلام و تشکر از مطالب زیباتون
یک سوا ل داشتم:من یه مقدار با تکنولوژی غریبم چطور میتونم این داستان هارو ذخیره کنم تا برای گروه هایی که تو فضای مجازی هستم بفرستم. هرکار میکنم یا کل صفحه با ضمائمش ذخیره میشه یا هیچی؟! ممنون میشم اگر راهنمایی کنید
التماس دعا از بندگان برگزیده خداوند متعال
پاسخ:
سلام
تلگرام رو روی کامپیوتر نصب کنید ومطالب رو راحت از اینجا کپی کنید توی گروه تون توی تلگرام با موبایل یه مقدار سخته یه نفر باید کنارتون باشه عملی نشون بده
التماس دعای فرج
من در تلگرام کانال دارم
میشه این ادرس تلگرام پیام بدید...   @khsadeq
ضروریه.لطفا پیام بدید
سلام 
خسته نباشین
من دوست دارم همه قسمت های این داستان ها رو پیدا کنم 
ولی نمیتونم 
چطوری میشه همه قسمت ها پیدا کنم و بخونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی