تابیکران جبهه جنگ نرم

روشنگری - دشمن شناسی - تابیکران

تابیکران جبهه جنگ نرم

روشنگری - دشمن شناسی - تابیکران

۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۹:۰۴

قسمت چهل و نه : باصدای تو

حال مادربزرگ ... هر روز بدتر می شد ... تا جایی که دیگه مسکن هم جواب نمی داد ... و تقریبا کنترل دفع رو هم از دست داده بود ... 2 تا نیروی کمکی هم ... به لطف دایی محسن ... شیفتی می اومدن ... 

بی بی خجالت می کشید ... اما من مدام با شوخی هام ... کاری می کردم بخنده ... 

- ای بابا ... خجالت نداره که ... خانم ها خودشون رو می کشن که جوون تر به نظر بیان ... ولی شما خودت داری روز به روز جوون تر میشی ... جوون تر، زیباتر ... الان دیگه خیلی سنت باشه ... شیش ... هفت ماهت بیشتر نیست ... بزرگ میشی یادت میره ...


و اون می خندید ... هر چند خنده هاش طولی نمی کشید...



اونها مراقب مادربزرگ می شدن ... و من ... سریع لباس ها و ملحفه هاش رو می بردم توی حمام ... می شستم و آب می کشیدم ... و با اتو خشک می کردم ... نمی شد صبر کنم ... تعداد بشن بندازم ماشین ... اگر این کار رو می کردم... لباس و ملحفه کم می اومد ... باید بدون معطلی حاضر می شد ...



دیگه شمارش شستن شون از دستم در رفته بود ... اما هیچ کدوم از دفعات ... به اندازه لحظه ای که برای اولین بار توی مدفوعش خون دیدم ... اذیت نشدم ... بغضم شکست ... دیگه اختیار اشک هام رو نداشتم ... صدای آب، نمی گذاشت کسی صدای اشک های من رو بشنوه ...


با شرمندگی توی صورتش نگاه کردم ... این همه درد داشت و به روی خودش نمی آورد ... و کاری هم از دست کسی برنمی اومد ...




آخرین شب قدر ... دردش آروم تر شده بود ... تلویزیون رو روشن کردم ... تا با هم جوشن گوش کنیم ... پشتش بالشت گذاشتم و مرتبش کردم ... مفاتیح رو دادم دستش و نشستم زیر تخت ... هنوز چند دقیقه نگذشته بود که ...

- پاشو مادر ... پاشو تلویزیون رو خاموش کن ...


- می خوای بخوابی بی بی؟ ...

- نه مادر ... به جای اون ... تو جوشن بخون ... من گوش کنم... می خوام با صدای تو ... خدا من رو ببخشه ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۱
محسن

نظرات  (۱)

۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۹:۰۸ پدرام دهقانپور
دوست عزیز، وبلاگ ما قصد دارد صدای مردم ایران را به حرامزاده های اسرائیلی برساند. لطفا سهیم باشید و مطلبی برای آن بی مقداران بنویسید
http://payandeiran.blog.ir/1394/08/14/%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D9%84%D8%8C-%D9%86%D9%81%D8%B3-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D8%AE%D8%B1%D8%AA-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%DA%A9%D8%B4-%D9%BE%D8%B3%D8%AA-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87
پاسخ:
سلام حتما از مطالب تون استفاده می کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی