تابیکران جبهه جنگ نرم

روشنگری - دشمن شناسی - تابیکران

تابیکران جبهه جنگ نرم

روشنگری - دشمن شناسی - تابیکران

۰۳ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۱

قسمت سی و چهار


سوار ماشین ... به خودم که اومدم جلوی در آپارتمان دنیل ساندرز بودم ... با زنگ دوم در رو باز کرد ...

- خواب بودید؟ 


جا خورده بود ... لبخندی زد ...

- نه کارآگاه ... بفرمایید تو ...

دختر 4، 5 ساله ای ... واقعا زیبا و دوست داشتنی ... با فاصله از ما ایستاده بود ... رفت سمتش و دستی روی سرش کشید ... 

- برو به مامان بگو مهمون داریم ... 

- چندان وقتتون رو نمی گیرم ... بعد از پرسیدن چند سوال اینجا رو ترک می کنم ... 


چند قدم بعد ... راهروی ورودی تمام شد ... مادرش روی ویلچر نشسته بود ... بافتنی می بافت و تلوزیون نگاه می کرد ... 

از دیدن مادرش اونجا، خیلی جا خوردم ... تصویری بود که به ندرت می تونستی شاهدش باشی ... زمینگیرتر از این به نظر می رسید که بتونه به پسرش اجاره بده ... 

- منزل شیکی دارید ... مادرتون هم با شما و همسرتون زندگی می کنه؟ ... 


با لبخند با محبتی به مادرش نگاه کرد ... و دوباره سرش برگشت سمت من ... 

- کار پرونده به کجا رسید؟ ... موفق شدید ردی از قاتل پیدا کنید؟... 


دستم رو کردم توی جیبم و گوشی موبایلم رو در آوردم ...

- در واقع برای چیز دیگه ای اینجام ... می خواستم ببینم می تونید این فایل رو شناسایی کنید و بهم بگید چیه؟ ... 


و فایل صوتی رو اجرا کردم ... لبخند عمیقی صورتش رو پر کرد ... لبخندی که ناگهان روی چهره اش خشک شد ... و در هم فرو رفت ... 

- فکر می کنید این به مرگ کریس مربوطه؟ ... 


تغییر ناگهانی حالتش، تعجب عمیقم رو برانگیخت ... 

- هنوز نمی تونم در این مورد با قاطعیت حرف بزنم ... 


با همون حالت گرفته روی دسته مبل نشست ... و چشمان کنجکاو من، همچنان در انتظار پاسخ این سوال بود ... 

لبخند دردناکی چهره اش رو پر کرد ... لبخندی که سعی داشت اون تبسم زیبای اول رو زنده کنه ...

- چیزی که شنیدید ... آیات اول قرآنه ... سوره حمد ... آیات ستایش خدا ... حمد و ستایش از آنِ خداوندی است که پرورش دهنده مردم عالم است ... 

چپترها به مفهوم بخش یا قسمت نیست ... هر کدوم از اون چپترها یکی از سوره های قرآنه ...


چهره من غرق در تحیر بود ... تحیری که اون به معنای دیگه ای برداشت کرد ... 

- قرآن کتاب الهی آخرین فرستاده و پیامبر خدا ... حضرت محمده ... کتابی که برای هدایت انسان ها به سمت درستی و کمال نازل شده ... 


ناخودآگاه یه قدم برگشتم عقب ... 

- اسم قرآن رو شنیده بودم ... اما ... این یعنی؟ ... تو ... یک...


و همزمان گفتیم ...

- مسلمان ...

- عربی ... ؟ ...



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۳
محسن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی